22. 9. 2015

Pořad "Hrajeme s Alim" je samozřejmě blbost, že?

Všichni to přece říkají.

Poprvé jsem tento pořad objevil tak, že jsem šel kolem TV a viděl tam upoutávku. Lidi na hromadě a uprostřed Kohák. Hned jsem věděl, že to nechci nikdy vidět.

Vystačil jsem si s pořady a letsplayi od hrej.cz a games.cz, kteří zásobují youtube téměř denně a u kterých dokážu přežít "nicméněňování". Jenže nastal okamžik, kdy se témata naprosto míjela s mým zájmem. Například nekonečné série s Halflifem (vůbec nechápu, co na tom všichni mají), různé sporty, stejné hry na obou portálech včetně retro her, hry které ani nakonec nejsou extra dobré ani nejsou pro rozšířenou platformu, viz Splatoon, ale je nutné na ně dělat tři letsplaye a bonusové pořady, nebo DLC pro už letsplayované hry (poprvé to přežiji a když se těším na nový letsplay, tak se ta hovadina letsplayuje znova, protože pro ni vyšlo nové DLC) nebo naprosté blbosti protože prý nevychází žádné hry. Ono je tu tisíc zajímavých her, ale ... nebudu se rozčilovat.

Každopádně jsem začal videa přestakovat a hledal jiná. Bohužel u videí od normálních letsplayerů bych si musel vydloubnout oči, nacpat si je do nosu, urvat uši a pomocí nich odpádlovat do Pacifiku a tam bušit pěstmi do dna. Ale říkal jsem, že se nebudu rozčilovat.

Každopádně, trochu jsem se zabavil třeba pořady o filmech z Moviezone nebo když Fiola dvě hodiny streamoval pokec. Úplně stačí, když někdo o něčem debatuje a je to zaměřené na informace a ne na "šoumenství".

Ale bylo toho málo a vzpomněl jsem si na pořad Hrajeme s Alim. Z nouze jsem si to pustil z archivu Primy. Bylo to takové, jaké jsem si to představoval. Hrozné, nesourodé, soutěž ve hře s tankama, kterou hraje celý svět a jediného mne to vůbec nezajímá a ještě to mají hrát lidé, kteří ani neví, co je to myš, neustálé pípání krámem do kamery, hrozná ruční kamera, hraní pouze stupidních her atd. Každopádně jsem to přežil a pustil si další díly a čím dál jsem na to koukal, tím méně mi to vadilo.

Nakonec jsem se přeladil na vlnu tohoto pořadu a začalo mne to i bavit. Samozřejmě, že jsem všude a od všech četl nebo slyšel jejich názor, že je to příšerný pořad, že se nehodí do TV ale spíš na youtube (to mám doteď problém pochopit) a nic pozitivního. No a kdybych se na to nedíval, asi bych měl podobný názor a cítil se povýšeně, že jsem se sice sám na nic nezmohl, ale můžu něčí práci pořádně zkritizovat a mít rypák nahoru.

Pravda je, že jsem teď na facebooku viděl, že se brzy začne vysílat druhá řada tohoto pořadu. A moje reakce byla "Hurá, to je fajn, budu mít na co koukat". Asi jsem jediný a nebo jediný, který to přizná, že se mu líbí taková "blbost". Ale mně to nevadí, protože si nepotřebuji nic nalhávat a něco veřejně hlásat jen proto, abych se někomu zalíbil, nebo šel s davem.

Chvíli mi trvalo, než jsem se naladil na tu stejnou vlnu pořadu a pochopil o čem to je. Ale hlavně, že se tak stalo.

Žádné komentáře:

Okomentovat