13. 8. 2015

Film: Terminator Omg Genisys

Lepší už to nebude.

Zkouknul jsem poslední díl terminátora, o kterém lidi celkem tvrdí, že je dobrý. Mně to opravdu připadá tak, jako je to s operačním systémem Windows. Na jednu verzi se nadává, potom vyjde další verze, ale i kdyby byla stokrát horší, tak se vychvaluje a tak pořád dokola. Naposledy se tedy nadávalo, takže teď bude terminátor minimálně dobrý.

Prdlajs. Jako první mne do očí udeřil obraz, který vypadal ošklivě obyčejně a ne tak jak bych čekal od filmu takové velikosti. Druhá a nejhorší věc bylo herecké obsazení. Dříve jsem moc nerozuměl tomu, proč Linda Hamilton údajně u třetího terminátora říkala, že by svou roli fyzicky nezvládla a nechtěla absolvovat náročné cvičení. Po tom, co jsem právě viděl, jsem to pochopil. Na místo bojovnice/vojáka Sáry Connorové byl dosazen hysterický dětský holčičí hobit, který se tam dostal zřejmě nějakou chybou při cestování časem, kde se potkaly filmy Terminátor a Stmívání. Nejen že tam vůbec nepasuje, že drží brokovnici jak rohlík, že vypadá jak dítě, ale ještě z ní udělali tupou pindu, která se tváří drsně. Nebo se o to snaží.
Představitel Johna Connora přišel zřejmě z nějakého filmu, kde se spojili IT Crowd a Marvel a Kyle jediný vypadal, že tam jenom nepatří.

Pokaždé, když byl záběr na jednoho z těchto tří, tak jsem musel kroutit hlavou, co to jako má znamenat...

Jo a to jsem ještě zapomněl na představitele původního T-1000. Ty herce snad vybírali podle toho, kdo se tam bude hodit co nejméně.

A zbytek? Cestování časem nadesetkrát, skoro všichni původní terminátoři namixovaní dohromady plus opět jeden nový a ještě lepší. Jediné na co se dalo trochu koukat, byl Arnie. Ale většinou ho hned buď zničili, zranili, nebo hodili před kameru hobitku a zbytek panoptika hrůzy.

Nechci radši ani přemýšlet nad tím, jak vyrobit z rozhlasu magnetickou zbraň, která funguje bez energie, ale namluvím si, že jsem jen něco přehlédl. Potom jsou tam i další nesmysly (kotrmelec autobusu, starý terminátor vykazující chyby i když má žít 120 let...), ale to bych ani nijak neřešil, to prakticky ničemu nevadí.

Díky tomu ve mně začala hlodat myšlenka, jak by asi dopadl Terminátor 2, kdyby v něm hráli tito herci, ale jinak by byl úplně stejný. A došel jsem k závěru, že by to byl propadák.

Žádné komentáře:

Okomentovat