26. 2. 2015

Mají homosexuálové adoptovat děti?

Každý do toho kecá, tak já taky a navíc znám řešení.
Vždycky mne rozčiluje to, když někde někdo řeší homosexuály a vynáší o nich soudy. Proč mne to rozčiluje? Protože mne to obtěžuje, nechci na ně koukat, nechci číst jejich řeči a vůbec celkově je chci ignorovat. Často se úmyslně někam vecpou a rozkřikují okolo, že jsou homosexuálové, jako kdyby to někoho zajímalo.

Typickým příkladem jsou různé stupidní protestní pochody a nebo třeba i televizní soutěže. Například pořad Prostřeno na TV Prima. Jelikož tento pořad vždy běží v TV zrovna když přijdu domů, tak jsem si všiml zajímavé věci. Soutěží tam každý týden pět nových lidí a snad ob týden tam je nějaký homosexuál, který se tím chlubí. Nikdo jiný tam svoji sexuální orientaci ostatním necpe, ale homosexuálové ano. Dokonce to vypadalo, že se tam hlásí právě proto, aby se tím mohli pochlubit. Nakonec jsme si z toho dělali srandu a v pondělí vždy tipovali, jestli tam tenhle týden bude nějaká buzna, nebo nebude a pokud ano, tak kdo z nich to je. Byla to pro nás taková tipovací soutěž.

Tenhle můj text vypadá jako že jsem proti homosexuálům zaujatý, když jim říkám „buzny“, že ano? Ale není to tak. Dokud mne ignorují a necpou mi pod nos jejich fotky, videa a kecy, tak mi nijak nevadí. Ale pokud na mne pořád odněkud vyskakují a servírují mi jejich sexuální orientaci pod nos, tak to mi vadí a pak se nemají divit, když je nazvu buznou atd. Mě jejich sexuální orientace vůbec nezajímá a ani to vědět nechci. Snažím se se všemi jednat stejně, ať je to černoch, cikán nebo homosexuál, ale běda, jakmile mi někdo začne zakazovat říkat věci jako že černoch je černý, cikán krade nebo homosexuál je buzna, jenom proto aby se neurazili nebo já nevím co (přitom o jiných skupinách se ta samá věc říct beztrestně může). Opět je tu to přirovnání: pokud soused krade, řeknu „soused krade“ a všechno je v pořádku, pokud cikán krade, mám říct „nepřizpůsobivý občan vlastně nic neudělal“. Tak to ne, pánové – tyto skupiny navíc chtějí, aby se k nim ostatní chovali stejně, tak se tak chovejme a nazývejme věci pravými jmény.

Adopce

Homosexuálové chtějí adoptovat děti a to vždy vyvolá diskuse s těmito hlavními názory:

Je lepší aby homosexuálové dobře vychovávali dítě, než aby to dítě žilo u normální rodiny a otec a matka byli alkoholici. 
To je zavádějící nesmysl, jelikož automaticky staví homosexuály do toho lepšího světla. Jako by homosexuálové nemohli být také alkoholici.

Děti z homosexuálních rodin budou ve škole šikanováni.   
To se může stát. Stejně tak se to může stát, když dítě bude tlusté, tiché, slabé, hloupé, chytré, ošklivé, hezké atd.

Není to přirozené, když homosexuálové chtějí dítě, tak ať si ho udělají (haha, to jsme se nasmáli).
Přirozené není ani jezdit v autech, dostat očkování, nebo chodit na operace a přesto to děláme naprosto v pohodě.

Důležitým prvkem v takovýchto debatách je ale jedna věc. Jsou to názory obyčejných lidí, kteří chtějí zakazovat a nařizovat něco úplně cizím lidem a prakticky jim do toho vůbec nic není. A navíc, nemají žádné vzdělání v této problematice, ani žádné průzkumy, prostě si u piva řeknou „buzny chtějí adoptovat dítě, jsem zásadně proti“. Ptal se někdo toho dítěte? Bude tomu dítěti lépe? Postará se o to dítě ten, kdo je zásadně proti, když se do toho motá? Řekl bych, že ne.

Takže já se ptám: co je lidem do toho, jestli dva úplně cizí lidé, budou nebo nebudou vychovávat úplně cizí dítě?

Odpověď: nic jim do toho není.

Jediný, kdo by se k tomu měl fundovaně vyjádřit a vynášet nějaké soudy, je člověk, který tuto problematiku zná a skutečně ví, jaké dopady to na dítě může mít. Do té doby je to jen na úrovni známé situace s kozou „já nechci tu kozu kterou má soused, já jen chci, aby on ji taky neměl“.

Řešení

Je to naprosto jednoduché, takže vlastně nevím, proč se tady pořád vůbec něco ještě řeší. Vezměte si příklad, že normální pár má dítě. Jeden z nich poté zjistí, že je homosexuál a rozejdou se. Dítě mu zůstane a najde si nového, homosexuálního, partnera.

Co nám vzniklo? Homosexuální rodina vychovává dítě. Už teď!

Takže adopce se může klidně povolit a vůbec nic se nestane. Už to tak dnes funguje, jen to není na papíře.

Žádné komentáře:

Okomentovat